Szkoła Podstawowa nr 2
im. K. K. Baczyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim

podróż do Warszawy klasy 6a i 6e

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
7 + 1 =
Link
12 października uczniowie klasy 6a i 6e wraz z opiekunami wyruszyli w podróż do Warszawy. Wycieczka rozpoczęła się zwiedzaniem Stadionu Narodowego.
Przewodnik oprowadził nas po obiekcie trasą piłkarza. Każdy miał szansę poczuć się jak kibic. Zwiedziliśmy m.in. centrum medialne PGE Narodowego, które przeznaczone jest dla dziennikarzy, szatnię z kompletem koszulek zawodników oraz poczekalnię przed meczem dla piłkarzy rezerwowych. Następnie pod opieką pani przewodnik udaliśmy się na spacer po urokliwych uliczkach Starego i Nowego Miasta. Podziwialiśmy m.in.: Plac Zamkowy z Kolumną Zygmunta, Zamek Królewski, Grób Nieznanego Żołnierza, pałac Prezydencki, hotel Bristol. Naszą wycieczkę zakończyliśmy w Muzeum Świata Iluzji. Krótko, ale bardzo intensywnie spędziliśmy ten dzień, który przyniósł mnóstwo niezapomnianych wrażeń.